بسیجیان شهرستان کوهدشت


























بسیجیان شهرستان کوهدشت

فضيلت ماه مبارك رمضان

 پيامبر اكرم(ص) مى‏فرمايد: «ماه رجب ماه خدا و ماه شعبان ماه من و ماه رمضان، ماه امت من است،هر كس همه اين ماه را روزه بگيرد بر خدا واجب است كه همه گناهانش را ببخشد، بقيه عمرش را تضمين كند و او را از تشنگى و عطش دردناك روز قيامت امان دهد.»

ادامه مطلب
نوشته شده در جمعه 30 تير 1391برچسب:,ساعت توسط حسام الدین کوشکی| |

آیت‌الله مکارم شیرازی:

آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی پیش از ظهر امروز در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با اشاره به اینکه انسان‌ها نباید به اعمال خود اعتماد داشته باشند، اظهار داشت: انسان‌ها باید به رحمت الهی اطمینان داشته باشند و به فضل الهی تکیه کنند، چرا که اعمال انسان‌ها لایق پاداش‌های بسیار الهی نیست.


ادامه مطلب
نوشته شده در چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:,ساعت توسط حسام الدین کوشکی| |

پس از به غنیمت گرفته شدن پهپاد جاسوسی آمریکا و در اختیار قرار گرفتن این فن آوری پیشرفته به دست ایران ، باراک اوباما دو روز گذشته بدون توجه به اینکه هواپیمای مذکور به حریم هوایی ایران تجاوز کرده و مشغول عملیات جاسوسی بوده است، از ایران خواست که این هواپیما را پس بدهد.










نوشته شده در شنبه 26 آذر 1390برچسب:,ساعت توسط حسام الدین کوشکی| |

نوشته شده در یک شنبه 6 آذر 1390برچسب:,ساعت توسط حسام الدین کوشکی| |

نوشته شده در یک شنبه 6 آذر 1390برچسب:,ساعت توسط حسام الدین کوشکی| |

 سردار حاجی زاده در جمع بسیجیان استان لرستان:

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان   گردهمایی بزرگ بسیجیان استان در مصلای شهر خرم آباد و با حضور اقشار بسیج و مسئولین استان بر گزار شد

در این مراسم سردار حاجی زاده فرمانده هوا فضا سپاه پاسداران  به عنوان سخنران مراسم  ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج و تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسن (ع) گفت: بدون شک  اجتماعات بسیجیان و یاوران اصلی انقلاب در این استان و  همه جغرافیای ایران پیام خوشحالی و اقتدار و یاس و نا امیدی را برای دشمنان داخلی و خارجی به همراه خواهد داشت.

سردار حاجی زاده امروز، پنجم آذر در گردهمایی عاشقان ولایت که با حضور بیش از 10 هزار نفر از بسیجیان شهرستان خرم آباد در مصلای الغدیر این شهر برگزار شد، تصریح کرد: ما خودمان را آماده کردیم و در شرایطی که علیه ما تهدیدی شکل بگیرد، در اولین گام سپر دفاع موشکی ناتو را در ترکیه خواهیم زد و سپس اهداف بعدی را دنبال خواهیم کرد.

 وی بیان داشت: دشمنان در حوزه نظامی در حال فعالیت هستند و همین امروز هم فریب کاری می کنند و سیستم رادار سپر موشکی را در ترکیه مستقر می کنند و ما اطمینان داریم كه این کار را آمریکا برای اسرائیل انجام می دهد؛ ولی آنها برای فریب مردم دنیا وبالاخص مردم ترکیه می گویند كه ناتو دارد این کار را می کند؛ چراكه ترکیه عضو پیمان ناتو است و برای آن پوشش ایجاد کرده اند؛ البته امروز پوشش آمریکا شده ناتو و پوشش رژیم صهیونیستی شده آمریکا؛ با این وجود مردم ترکیه آگاهند و ما مطمئنیم که مسلمانان ترکیه خودشان به تنهایی جلوی این توطئه را می گیرند.

 حاجی زاده افزود: مطمئنیم كه مردم مسلمان ترکیه به موقع در شرایط تهدید این سیستم ها را تکه تکه خواهند کرد.

 فرمانده هوا فضای سپاه پاسداران ادامه داد: حرکت بعدی آنها برای تکمیل حلقه این سپر در جنوب ایران است؛ چرا که سیستم آنها بیش از 1000 کیلومتر برد راهدارهایشان نیست و برای تکمیل آن مجبورند در یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس هم این کار را انجام دهند.

 وی با تاکید بر اینکه اجازه سوء استفاده از نجابت نیروهای مسلح ایران را به آمریکایی ها نخواهیم داد، عنوان کرد: اگر شیطنت های آمریکا در قالب تحریم اقتصادی، سیاسی و فرهنگی ادامه پیدا کند، طرح هایی تهیه شده که یکی پس از دیگری اجرا خواهند شد.

 حاجی زاده با بيان اینکه وضعیت موجود منطقه به نفع ماست و این کشورها یکی پس از دیگری از دست می دهند، گفت: کشور ما امروز در اوج اقتدار است و گذشت زمان کاملا به نفع ماست.

 فرمانده هوا فضای سپاه پاسداران، تدابیر رهبر فرزانه انقلاب را در خنثی کردن بسیاری از توطئه های نظامی اثر گذار دانست و افزود: شاید در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی چیزهایی از رهبر انقلاب دیده باشیم؛ اما معظم له فرمانده کل قوا هستند و در این حوزه جز خواص کسی نمی داند که ایشان چه توطئه هایی را خنثی کرده اند.

 وي ادامه داد: در دهه اول انقلاب شاید بر حسب ظاهر ضعیف بودیم؛ اما امروز مدافعان اسلام و انقلاب اسلامی ایران از پشت مرزهای استکبار و مخصوصا رژیم صهیونیستی تا قلب ایران انتقال پیدا کرده، و مطمئنیم اگر دشمنان شیطنتی بکنند فقط بسیجیان استان لرستان برای پاسخگویی به آنها کافی هستند.

 حاجي زاده با بيان اینکه از تهدیدات نظامی دشمنان هیچ نگرانی نداریم، بیان داشت: آنها امرور در حوزه جنگ نرم هم علیه ما هجمه می کنند و این حوزه هم پیچیده هم تدریجی و هم پنهان است و همه باید حواسمان جمع باشد و مراقب باشیم و اگر در حوزه جنگ سخت نیروهای مسلح و بسیجیان حضور پیدا کنند، اين جنگ سخت یک حوزه علمی است و همه ملت ایران باید به این عرصه ورود پیدا کنند.

 فرمانده هوا فضای سپاه پاسداران از ولایت پذیری و حفظ وحدت و انسجام در سایه ایمان و بصیرت به عنوان دو عنصر اساسی در حفظ و صیانت از اسلام و انقلاب نام برد و يادآور شد: دشمنان به دنبال شکاف در بین ما هستند و از همه ابزارها هم استفاده می کنند، اعم از منحرف کردن جوانان با اعتیاد، تهاجم فرهنگی و اخلال در حوزه سیاسی که در حال حاضر انتخابات را پیش رو داریم و مطمئن باشید که بزودی توطئه های آنها برای ایجاد شکاف شروع خواهد شد و اگر مراقب نباشیم، آنان دشمنی بین دسته ها را رقم خواهند زد.

نوشته شده در یک شنبه 6 آذر 1390برچسب:,ساعت توسط حسام الدین کوشکی| |

یش بینی او در سریع ترین حالت ممکن به وقوع پیوست و همگان دیدند که در فتنه ۸۸ اولین گروهی که به دفاع از انقلاب اسلامی شتافتند همان بسیجیان بودند.

به گزارش جهان نويسنده وبلاگ" هم صحبت " در آخرين مطلب خود نوشت:
پیش بینی دقیق موسوی درباره بسیج (در جریان تبلیغات انتخاباتی سال ۸۸).لازم به ذکر است: تصویرذیل  اسکن شده صفحه ۲۲ دفترچه تبلیغاتی میر حسین موسوی است.

این دفترچه (با نام آزمون دهم) در جریان تبلیغات انتخاباتی به صورت گسترده در کشور پخش گردید.
میر حسین موسوی (در صفحه ۲۲ دفترچه تبلیغاتی "آزمون دهم") :دفترچه آزمون دهم

"این اعتقاد و باور قلبی من است و الان هم فکر می کنم اگر خطری برای کشور ایجاد شود اولین گروهی که به میدان می آید بسیج است."

پیش بینی او در سریع ترین حالت ممکن به وقوع پیوست و همگان دیدند که در فتنه ۸۸ اولین گروهی که به دفاع از انقلاب اسلامی شتافتند همان بسیجیان بودند.

پ.ن:

انتشار این پست به مناسبت آغاز هفته بسیج بود.

هفته بسیج مبارک باد

نوشته شده در سه شنبه 1 آذر 1390برچسب:,ساعت توسط حسام الدین کوشکی| |

روز جمعه 90/8/27 بسیجیان عشایر شهرستان و حومه با اسلحه های خود حضور باشکوهی در مقر سپاه جدید عهدی جدید با ولایت و رهبری داشتند.

این همایش که با حضور جانشین سپاه حضرت ابوالفضل (ع) سردار بوعلی و نماینده مجلس شورای اسلامی حاج آقا قبادی شاهرخی و مسئولین شهری برگزار گردید در ابتدا سرهنگ بهاروند فرماندهی ناحیه کوهدشت ضمن خیر مقدم به جانشین سپاه استان و مسئولین شهری با دادن شعارهای « مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر ضد ولایت فقیه » شوری دیگر به بسیجیان عشایر دادند و در ادامه سردار بوعلی با تشکر از حضور بسیجیان عشایر مطالبی را پیرامون مسائل و تهدیدات اخیر دشمنان داشتند و حضور بسیجیان را در چنین مراسماتی موجب یاس دشمنان دانستند در ادامه مراسم سرهنگ دوم نورعلی و بسیجی گرانمایه با سرودن اشعار لکی فضایی دیگر به مراسم دادند.


در نهایت نیز حاج آقا شاهرخی قبادی نماینده محترم مجلس شورای اسلامی نیز با ایراد سخنانی از حضور بسجیان عشایر قدردانی و بسیج و سپاه را سرمایه های این نظام دانستند که این سرمایه ها باعث یاس دشمنان ما شده اند و زنده بودن نظام را مشروط به زنده مانده سپاه و بسیج دانستند .

در این مراسم که بسیجیان عشایر حضوری باشکوه داشتند بار دیگر نشان دادند که همیشه در صحنه حاضرند و تحت امر رهبری در هر  صحنه ای حضور فعال دارند و بیعتی دوباره با نظام و رهبری بستند.

نوشته شده در جمعه 27 آبان 1390برچسب:,ساعت توسط حسام الدین کوشکی| |

فَليُبَلِّغِ الحاضِرِالغائِبَ وَالوالِدِ الوَلَدَ الی یُومِ القِيامَة

پس برسانند حاضران غائبان را و پدران فرزندان را تا روز قيامت.
فرازی از خطابه غديرپيامبر خدا (صلی الله عليه وآله)


خطابه غدير تنها خطابه ايست که پيامبر خدا (صلی الله عليه وآله) نه تنها شنيدن و دانستن آنرا برای همگان واجب دانسته اند، بلکه رساندنش به ديگران را نيز بر ما تکليف نموده اند و اين امر در مورد هيچ خطبه ديگری از ايشان سابقه ندارد. ما هم این خطابه را در ادامه مطلب گذاشتیم تا رسالت خود را انجام داده باشیم.


ادامه مطلب
نوشته شده در دو شنبه 23 آبان 1390برچسب:,ساعت توسط حسام الدین کوشکی| |

فرمانده كل قوا با حضور در حسینیه عاشقان ثارالله ستاد فرماندهی كل سپاه، ضمن قرائت فاتحه برای سردار "حسن تهرانی مقدم"، رئیس سازمان جهاد خود كفایی و تحقیقات سپاه و جمعی از شهدای حادثه انفجار در پادگان سپاه برای این شهدای گرانقدر، علو درجات مسئلت كردند.
حضرت آیت الله خامنه ای، فرمانده معظم كل قوا، صبح امروز (دوشنبه) در مراسم تشییع پیكر پاك شهدای جهاد خودكفایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حضور یافتند.
 
رهبر انقلاب اسلامی با حضور در حسینیه عاشقان ثارالله ستاد فرماندهی كل سپاه، ضمن قرائت فاتحه برای سردار "حسن تهرانی مقدم"، رئیس سازمان جهاد خود كفایی و تحقیقات سپاه، و جمعی از شهدای حادثه انفجار در پادگان سپاه در حومه ملارد استان البرز، برای این شهدای گرانقدر، علو درجات مسئلت كردند.

رهبر انقلاب همچنین در حاشیه‌ این مراسم با خانواده‌ شهدای حادثه گفت‌وگو كردند.
نوشته شده در دو شنبه 23 آبان 1390برچسب:,ساعت توسط حسام الدین کوشکی| |

نوشته شده در یک شنبه 22 آبان 1390برچسب:,ساعت توسط حسام الدین کوشکی| |

سيد حسن نصرالله: اوضاع منطقه به نفع مقاومت است

دبير كل حزب الله لبنان طي سخناني به مناسبت روز شهيد گفت كه ايران به تهديدات با قدرت دو چندان پاسخ خواهد داد.


ادامه مطلب
نوشته شده در شنبه 21 آبان 1390برچسب:,ساعت توسط حسام الدین کوشکی| |

پكن - رسانه های چین روز جمعه بیانات مهم فرمانده معظم كل قوا خطاب به دشمنان ملت ایران را مورد توجه قرار داده و بخش هایی از آن را منعكس كردند.

گزارشی از بازتاب گسترده بیانات رهبر معظم انقلاب در رسانه های چین

مطبوعات مهم چین مانند روزنامه های مردم ، چاینا دیلی ، گلوبال تایمز و تلویزیون مركزی چین سخنان هشدار دهنده حضرت آیت الله خامنه ای را منعكس كردند.

روزنامه 'مردم' ارگان حزب حاكم چین از قول رهبر معظم انقلاب اسلامی نوشت: همه نیروهای ایران و ملت بزرگ در برابر تهدیدها و هر حمله ای از سوی غرب ایستادگی كرده و تهدید را با تهدید جواب خواهند داد.

' دشمنان ایران بخصوص آمریكا و اسراییل در صورت حمله به ایران سیلی سختی خواهند خورد . هر كسی كه حتی در اندیشه تجاوز به جمهوری اسلامی باشد باید خود را برای مشت آهنین ایران آماده كند.'

تلویزیون مركزی چین نیز گفت: اظهارات آیت الله خامنه ای رهبر ایران واكنشی به گزارش آژانس بین المللی انرژی و تهدیدهای آمریكا و اسراییل برای حمله به ایران است.

' چاینا ارگ '، تارنمای اینترنتی چین نیز نوشت: ' علی لاریجانی ' رییس مجلس ایران گفته است ایران هرگز از مسیر خود به رغم فشارهای غرب بازنخواهد گشت.

این گزارش از قول وی آورده است : هیچكس نباید تهدید غرب علیه ایران را جدی بگیرد. ایران در بخش نانو و هسته ای پیشرفت های درخشانی داشته است و آمریكا و اسراییل و دیگر كشورهای غربی هرگز توقف در این مسیر را نخواهند دید.

' غرب با این تهدیدها می خواهد ایران را مرعوب كند . غرب فكر می كند قادر به چنین كاری است و با تحریم می تواند این را عملی كند و یا ایران را تسلیم نماید حال آنكه ایران در برابر فشارها ایستادگی خواهد كرد ' .

رسانه های گروهی چین در بخش دیگری از گزارش های خود به واكنش های غرب نیز اشاره كرده و آورده اند كه هلند نیز اعلام كرده است با عملیات نظامی علیه ایران مخالف است .

در گزارش ها خاطر نشان شده است كه روسیه بشدت با هر اقدام نظامی علیه ایران مخالفت كرده و تحریم را نیز بی تاثیر می داند.

در همین حال وزارت خارجه چین نیز دیروز رسما اعلام كرد كه تحریم راه حل اساسی مساله هسته ای ایران نیست و همه در این شرایط باید به دنبال از سرگیری مذاكرات باشند .

خبرگزاری شین هوا نیز روز جمعه گزارش داد: مقام های ارشد ایران به گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی و فشارهای غرب پاسخ محكمی داده اند.

خبرگزاری چین نوشت : مقام های ایران گفته اند كه به هیچوجه حاضر به عقب نشینی از فعالیت های هسته ای خود در قبال فشارهای فزاینده غرب پس از انتشار گزارش آژانس نیستند.

نوشته شده در شنبه 21 آبان 1390برچسب:,ساعت توسط حسام الدین کوشکی| |

 

 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی نماینده ولی فقیه و امام جمعه خرم آباد از رزمندگان تیپ 57 که از مرزهای کشورمان در کردستان حفاظت می کنند قدر دانی کرد و افزود: شما رزمندگان مایه افتخار، عزت و سربلندی میهن اسلامی هستید و ما به  داشتن چنین  دلاورمردانی افتخار می کنیم.

سردار شاهرخی فرمانده سپاه استان هم در این مراسم با اشاره به رشادتها و ایثارگریها رزمندگان لرستانی در 8 سال دفاع مقدس از صبر و استقامت نیروهای سپاه حضرت ابوالفضل در پاسداری از مرزهای ایران اسلامی قدر دانی کرد.

سردار توکلی فرمانده تیپ57 ابو الفضل هم در این مراسم گزارشی از عملکرد نیروهای سپاه حضرت ابوالفضل لرستان در مناطقه کردستان ارائه کرد. 

نوشته شده در شنبه 20 آبان 1390برچسب:,ساعت توسط حسام الدین کوشکی| |

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در مراسم تحلیف و دانش آموختگی دانشجویان دانشگاههای افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه افسری امام علی (ع) در سخنان مهمی، نیروهای مسلح را مایه عزت ملت و کشور ایران و نوک پیکان استوار دفاع ملی دانستند و تأکید کردند: دشمنان بخصوص آمریکا و دست نشانده گانش و رژیم صهیونیستی بدانند، ملت ایران اهل تجاوز به هیچ کشور و ملتی نیست اما هرگونه تجاوز و حتی تهدید را با قدرت کامل و بگونه ای پاسخ خواهد داد که متعرضان و متجاوزان را از درون متلاشی کند.
فرمانده کل قوا افزودند: ملت استوار ایران، ملتی نیست که فقط بنشیند و نظاره گر تهدیدهای قدرتهای پوشالی مادی باشد که از درون کرم خورده هستند.
رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: هرکس که فکر تجاوز به جمهوری اسلامی ایران، در مخیله اش خطور کند، باید خود را آماده دریافت سیلی های محکم و مشت های پولادین ارتش، سپاه و بسیج و در یک کلام ، ملت بزرگ ایران کند.


حضرت آیت الله خامنه ای همه ملت ایران بویژه نیروهای مسلح را به حفظ آمادگی برای تداوم مسیر عزت ملی و اقتدار بین المللی فراخواندند و تأکید کردند: ساخت مستحکم نظام جمهوری اسلامی و اتحاد ملی و نزدیکی دلهای آحاد ملت ایران، مهمترین قدرت بازدارنده است و همه موظف هستند این ساخت استوار و مستحکم نظام را حفظ کرده و به آن استحکام بیشتری ببخشند.
ایشان نیروهای مسلح را از لحاظ حضور در میدان علم و جهاد و همراه با معنویت و ایمان، مایه عزت خواندند و افزودند: آن کشور و ملتی که بتواند ثابت کند آماده ایستادگی و دفاع جانانه برای استقلال، حفظ هویت، آرمانها و موجودیت خود است، همواره عزیز است.
رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: در دنیایی که متأسفانه هنوز ارتباط میان ملتها و کشورها براساس تکیه بر قدرت سرنیزه و اسلحه تعیین می شود و قلدران تلاش دارند با مشت¬های پولادین سرنوشت ملتها را در دست بگیرند، آن ملتی از آسیب محفوظ خواهد بود که آمادگی دفاعی خود را ثابت کند.
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به آمادگی دفاعی نیروهای مسلح از جمله ارتش، افزودند: این آمادگی دفاعی نیروهای مسلح در کنار دیانت و ایمان و تقوا، برای کشور و ملت ایران عزت آفرین است و باید آن را حفظ و تقویت کرد.
فرمانده کل قوا، دانشگاههای ارتش را کانون علم و جهاد خواندند و خاطرنشان کردند: نیروهای مسلح کشور که دارای دانش و علم، و آمادگی مجاهدت مؤمنانه هستند، در منطقه و دنیا بی نظیر است و چنین نیروهای مسلحی، نتیجه ی همت بلند ملتی است که عزم راسخ خود را برای برافراشتن پرچم ایمان، اسلام و دیانت بکار گرفته است.
پیش از سخنان رهبر انقلاب اسلامی، امیرسرلشگر صالحی فرمانده کل ارتش ضمن خیرمقدم به فرمانده کل قوا، بر آمادگی یگانهای مختلف ارتش جمهوری اسلامی ایران برای پاسخگویی مقتدرانه و بهنگام به هرگونه تهدید فرامنطقه ای، تأکید کرد.
امیرسرتیپ دوم رشیدزاده فرمانده دانشگاه افسری امام علی (ع) نیز با ارائه گزارشی تحصیلی گفت: تعمیق شناخت دینی و معنویت، ارتقاء کیفیت آموزش و کارآمدی، آموزش نظامی و رزم در کنار تولید علم، تجهیز و توسعه کتابخانه ها و آزمایشگاهها و توسعه همکاریهای دانشگاههای افسری ارتش از جمله اقدامات انجام گرفته است.
فرمانده کل قوا در ابتدای این مراسم با حضور در محل مزار شهیدان گمنام، ضمن قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهدای گرانقدر دفاع مقدس را گرامی داشتند.
حضرت آیت الله خامنه ای سپس از یگانهای حاضر در میدان سان دیدند.
در این مراسم تعدادی از خانواده های شهدا، فرماندهان، اساتید و دانش آموختگان منتخب و نمونه دانشگاههای افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران، هدایا و درجه های خود را از دست رهبر انقلاب اسلامی دریافت کردند. فرمانده کل قوا سردوشی نماینده دانشجویان جدید دانشگاههای افسری ارتش را نیز اهدا کردند.
در ادامه این مراسم، برنامه رزمایش میدانی اجرا شد و در پایان مراسم نیز، یگانهای حاضر در میدان از مقابل فرمانده کل قوا رژه رفتند.

نوشته شده در پنج شنبه 19 آبان 1390برچسب:,ساعت توسط حسام الدین کوشکی| |

سرانجام بعد از هفته‌ها مقدمه چینی رسانه‌ای علیه ایران در آمریکا و اروپا، گزارش مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره برنامه هسته‌ای کشورمان منتشر شد.

به گزارش عصرایران، هرچند در این گزارش تصریح نشده که ایران در حال ساخت سلاح اتمی است ولی یوکیو آمانو مدعی شده است که به یک برنامه رایانه‌ای ایران دست یافته که در آن نوعی مدل‌سازی احتمالی برای ساخت بمب اتمی وجود دارد!



در گزارش آمانو عمدتاً ۳ ادعا مطرح شده است:

۱ - یکی از این ادعاها مربوط به تصاویر ماهواره‌ای از کانتینر فولادی است که ادعا شده در آن آزمایش‌های هسته‌ای انجام می‌شود.

۲ - ادعای دیگر گزارش پیرامون تلاش ایران برای طراحی نمونه‌های رایانه‌ای کلاهک هسته‌ای است.

۳ - ادعای سوم مطرح شده در این گزارش نیز استفاده ایران از کمک دانشمندان خارجی برای برداشتن گام‌های اساسی در جهت تولید سلاح هسته‌ای و غلبه بر مشکلات فنی است.

نشست آینده شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در تاریخ ۱۷ و ۱۸ نوامبر (۲۶ و ۲۷ آبان) در مقر آژانس در وین برگزار خواهد شد.

آمانو در گزارش جنجالی خود درباره ایران ضمیمه‌ای را نیز منتشر کرده است که قبلاً چین، روسیه و کشورهای عضو جنبش غیر‌متعهدها رد شده بود. در این ضمیمه اتهاماتی متوجه ایران شده است.

در واکنش به این موضوع، نماینده دائم ایران در آژانس بین‌آلمللی انرژی اتمی گزارش مدیر کل آژانس درباره ایران را تکراری و سیاسی خواند و گفت:برای انتشار مواردی مثل آن چه در ضمیمه گزارش مدیر کل آمده است باید قبلا با کشور مورد نظر مورد بحث قرار گیرد اما مدیر کل آژانس بدون رعایت این روند اقدام به انتشار این ادعاهای بی اساس کرده است.

واکنش صریح روسیه

خبرگزاری فرانسه از مسکو گزارش داد: روسیه روز سه‌شنبه از اینکه گزارش دیده‌بان هسته‌ای سازمان ملل در مورد برنامه هسته‌ای ایران موجب تشدید تنش در اختلاف موجود بین قدرت‌های جهانی و ایران شده است ابراز خشم کرد.

وزارت امورخارجه روسیه در بیانیه‌ای گفت: 'روسیه از اینکه این گزارش به منبع تشدید تنش بر سر مشکلات مربوط به برنامه هسته‌ای ایران تبدیل شده سخت متاسف و مبهوت شده است.‌'

در این بیانیه مسکو ضمن ابراز تردید در مورد عاقلانه‌بودن علنی ساختن گزارش گفت‌: این امر خطر لطمه زدن به شانس احیای مذاکرات بین قدرت‌های جهانی و تهران برای حل بحران هسته‌ای از طریق دیپلماسی را به دنبال دارد.

وزارت خارجه روسیه گفت‌: این گزارش تنها پس از آن انتشار یافت که شیمون پرز رئیس‌جمهوری اسرائیل هشدار داد که زمان انجام یک حمله پیشگیرانه به ایران برای مقابله با حرکت هسته‌ای این کشور نزدیک‌تر شده است.

در بیانیه اضافه شده است‌: 'کسانی هستند که از منطق‌' هرچه بدتر بهتر‌' پیروی می‌کنند و ما نمی‌توانیم از این منطق ویرانگر برای انهدام آگاهانه فرآیند دیپلماتیک حمایت کنیم. 

ما مایلیم بپرسیم که دبیرخانه آژانس تا چه حد قادر به تضمین محرمانه نگهداشتن کار آژانس خواهد بود و بدون آن کارایی آژانس زیر سوال خواهد رفت.‌

روسیه و چین در تلاش بودند این گزارش منتشر نشود ولی آمریکایی‌ها موفق‌تر بودند.

ابتکار نماینده ایران قبل از انتشار گزارش آمانو

نماینده ایران قبل از انتشار گزارش آژانس متن ۲۰ سوالی زیر را به همراه پاسخ‌های آن تحت عنوان «همه حق دارند بدانند» منتشر کرد.

'پرسش ۱: آیا آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بعد از ۴۰۰۰ روز فرد/ساعت شدیدترین بازرسی‌ها در تاریخ آژانس، دریافته که حتی یک گرم اورانیوم به سمت مقاصد نظامی منحرف شده است؟

پاسخ ۱: خیر. لطفاً کلیه گزارشات مدیر کل فعلی و سابق آژانس را مطالعه نمائید.

پرسش ۲: آیا در مورد هر‌گونه فعالیت و مواد هسته‌ای که ادعا می‌شود تا سال ۲۰۰۳ اعلام نشده بودند، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی دریافته که آنها به سمت فعالیت‌های نظامی منحرف شده‌اند؟

پاسخ ۲: خیر. تمامی این مواد و فعالیت‌ها، بعد از اعلام آن‌ها توسط ایران، توسط آژانس مورد حسابرسی قرار گرفته‌اند. لطفاً کلیه گزارشات آژانس در سال‌های ۲۰۰۳ و ۲۰۰۴ به شورای حکام، مطالعه گردد.

پرسش ۳: آیا ایران تعهد حقوقی برای اعلام سایت غنی‌سازی نطنز قبل از سال ۲۰۰۳ داشته است؟

پاسخ ۳: خیر. از آنجا که تا سال ۲۰۰۳ هیچ‌گونه مواد هسته‌ای وارد آن نشده بود ایران هیچ تعهدی نسبت به اعلام آن نداشته است به ویژه با عنایت به اینکه ایران تا سال ۲۰۰۳، کد اصلاحی ۱/۳ ترتیبات فرعی موافقتنامه‌های جامع پادمان و معاهده عدم اشاعه هسته‌ای را امضاء ننموده بود.

پرسش ۴: آیا ایران تعهد حقوقی داشته که راکتور تحقیقاتی آب سنگین در اراک (IR۴۰) را قبل از سال ۲۰۰۳ اعلام کند؟

پاسخ ۴: خیر از آنجا که هیچ‌گونه مواد هسته‌ای تا سال ۲۰۰۳ وارد آن نشده بود ایران تعهدی مبنی بر اعلام آن نداشته است به ویژه با عنایت به اینکه ایران تا سال ۲۰۰۳ کد اصلاحی ۱/۳ ترتیبات فرعی را امضاء ننموده بود.

پرسش ۵: آیا ایران تا سال ۲۰۰۳، ذیل موافقتنامه پادمان‌های جامع (CSA) متعهد به گزارش نمودن کارخانه تولید آب سنگین اراک به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی داشته است؟

پاسخ ۵: خیر. زیرا آب سنگین و فرآورده‌های آن تحت پوشش موافقتنامه جامع پادمان‌ها قرار ندارد. ایران در سال ۲۰۰۳ شروع به اجرای پروتکل الحاقی نمود.

پرسش ۶: آیا ایران هیچ تعهد حقوقی مبنی بر اعلام تاسیسات تبدیل اورانیوم (UCF) تا سال ۲۰۰۳ داشته است؟

پاسخ ۶: خیر. از آنجا که هیچ‌گونه مواد هسته‌ای تا سال ۲۰۰۳ به این تاسیسات وارد نشده بود ایران تعهدی به اعلام آن نداشته به ویژه نظر به اینکه ایران تا سال ۲۰۰۳ کد اصلاحی ۱/۳ ترتیبات فرعی را امضاء ننموده بود.

پرسش ۷: آیا ایران قبل از سال ۲۰۰۳ تعهد حقوقی برای اعلام معادن اورانیوم شامل معدن گچین و ساغند داشته است؟

پاسخ ۷: خیر زیرا ایران تا سال ۲۰۰۳ پروتکل الحاقی را امضا و اجرا نکرده بود.

پرسش ۸: آیا آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پس از بازرسی متمرکز و قوی خود که شامل نمونه برداری و آنالیز بوده است، هیچ مواد یا فعالیت هسته‌ای از جمله غنی‌سازی در سایت‌های پارچین و لویزان- شیان، که ادعا شده است درگیر برنامه سلاح اتمی بوده‌اند، یافته است؟

پاسخ ۸: خیر. بیانیه مطبوعاتی مدیرکل درخصوص ایران مورخ ۶ مارس ۲۰۰۶ گفته است: 'در مورد شفافیت، من فکر می‌کنم در گزارش دسترسی به سایت‌های نظامی بیان کرده‌ام، اخیراً به ما اجازه دسترسی به شماری از سایت‌های نظامی، به پارچین، لویزان، شیان، به تجهیزات با کاربرد دوگانه، به مصاحبه با افراد داده شد. این‌ها علاوه و اضافه بر موضوعات تحت نظارت پروتکل الحاقی هستند اما به خاطر بازسازی تاریخچه برنامه، برای ما اساسی محسوب می‌شوند.' در تاریخ ۱۵ نوامبر ۲۰۰۴ مدیرکل گزارش داد که این امتیاز به آژانس داده شد که از مجموعه نظامی لویزان- شیان جایی که آژانس نمونه‌های زیست محیطی را برداشت، بازدید نماید. سرانجام پاراگراف ۱۰۲ از گزارش مدیرکل ( GOV/۲۰۰۴ / ۸۳)، گفته است: 'نمونه‌های جمع‌آوری شده از حیات گیاهی و خاک سایت لویزان- شیان آنالیز شد و آشکار شد که هیچ مدرک و قرائنی از مواد هسته‌ای وجود ندارد.' اطلاعات بیشتر در این باره در اسناد (GOV/۲۰۰۵ / ۸۷) 18 نوامبر ۲۰۰۵ و (GOV/۲۰۰۶ /۱۵) ۲۷ فوریه ۲۰۰۶ موجود است.

پرسش ۹: آیا آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در برنامه کار مورد توافق که به آن ملحق شده (INFOSIRC/ ۷۱۱)، اعلام کرده است که هیچ موضوعی دیگری اضافه بر آنچه در سال ۲۰۰۷ فهرست شده است، وجود ندارد؟

پاسخ ۹: بله. پاراگراف IV از سند (INFOSIRC/ ۷۱۱) می‌گوید: این مدالیتی‌ها تمامی موضوعات باقیمانده را پوشش می‌دهد و آژانس تایید می‌کند که هیچ مسئله‌ای باقی نمانده و ابهامی درخصوص برنامه و فعالیت‌های هسته‌ای قبلی ایران وجود ندارد.

پرسش ۱۰: آیا آژانس بین‌المللی انرژی اتمی موظف بود اسناد مرتبط با 'مطالعات ادعایی' را بر اساس برنامه کار به ایران تحویل دهد؟

پاسخ ۱۰: بله. پاراگراف III می‌گوید: 'آژانس با اینکه استنادات را در دسترس ایران قرار خواهد داد، با توجه به پروژه نمک سبز، آزمایشات انفجاری بزرگ و حامل موشک‌های با قابلیت برگشت، همچنان آن‌ها را در اختیار خود نگه می‌دارد.

پرسش ۱۱: آیا آژانس بین‌‌المللی انرژی اتمی به وظیفه خود مبنی بر تحویل اسناد مربوط به ادعاها به ایران عمل کرد؟

پاسخ ۱۱: خیر. لطفاً گزارش مدیرکل سابق به شورای حکام را بخوانید، جایی که وی به درستی انتقاد می‌کند که کشور مشخصی که اسناد ادعایی را به آژانس ارائه کرده است، اجازه تحویل اسناد یادشده به ایران را به آژانس نداده است.

پرسش ۱۲: آیا آژانس بین‌المللی انرژی اتمی صحت مفاد 'مطالعات ادعایی' را تایید کرده است؟

پاسخ ۱۲: خیر. لطفاً گزارش مدیرکل سابق به شورای حکام را بخوانید، جایی که وی مشکل صحت اسناد را مطرح کرد. مدیرکل همچنین به وضوح توضیح داد که مواد و فعالیت‌های هسته‌ای در 'مطالعات ادعایی' دخیل نیستند.

پرسش ۱۳ : وظیفه ایران با توجه به سند (INFOSIRC/ ۷۱۱) درخصوص 'مطالعات ادعایی' چه بود؟

پاسخ ۱۳: پاراگراف III این سند که مذاکره شد و ایران و آژانس در مورد آن به توافق رسیدند و در محله بعد توسط شورای حکام مورد تایید قرار گرفت، می‌گوید: 'به عنوان نشانه عزم همکاری با آژانس، براساس تمامی اسناد دریافت شده مربوطه، ایران سند را بررسی نموده و آژانس را از ارزیابی خود مطلع خواهد کرد.'

پرسش ۱۴: آیا ایران طبق برنامه کار برای برگزاری نشست، مصاحبه، بازرسی یا نمونه‌برداری در خصوص 'مطالعات ادعایی' وظیفه‌ای داشته است؟

پاسخ ۱۴: خیر. همانگونه که در پاسخ شماره ۱۲ گفته شد، ایران فقط وظیفه داشت ارزیابی خود را اطلاع‌رسانی نماید. ایران ارزیابی ۱۱۷ صفحه‌ای خود را در ۳ سال گذشته ارائه داده است. اما آژانس وظیفه خود مبنی بر ختم برنامه عمل را انجام نداده است. طبق پاراگراف IV برنامه عمل: آژانس و ایران توافق کردند که پس از اجرای برنامه عمل و مدالیتی‌های مورد توافق برای حل و فصل موضوعات باقی مانده، اجرای پادمان‌ها در ایران به روش معمول و مسیر رایج تغییر یابد.

توجه: به جای جمع‌بندی برنامه کار، دبیرخانه ادعاهای جدید را مطرح نمود که موسوم است به 'ابعاد محتمل نظامی'. در حالیکه در پاراگراف IV برنامه کار تایید شده است: 'هیچ موضوع باقی مانده‌ای و ابهامی در خصوص برنامه و فعالیت‌های هسته‌ای قبلی ایران وجود ندارد. '

پرسش ۱۵: آیا ایران پروتکل الحاقی را اجرا نموده است؟

پاسخ ۱۵: بله. لطفاٌ به گزارش مدیرکل سابق پیش از سال ۲۰۰۶ مراجعه نمایید.

پرسش ۱۶: آیا ایران کد اصلاحی ۱/۳ از ترتیبات فرعی جامع پادمان را اجرا نموده است؟

پاسخ ۱۶: بله. به گزارش مدیرکل سابق پیش از سال ۲۰۰۶ مراجعه نمایید.

پرسش ۱۷: از چه زمانی ایران داوطلبانه اجرای پروتکل الحاقی و کد اصلاحی ۱/۳ را تعلیق نمود و چرا؟

پاسخ ۱۷: مجلس ایران تعلیق داوطلبانه اجرای پروتکل الحاقی و کد اصلاحی ۱/۳ را (بعد از ۲ سال و نیم) با توجه به ارجاع حقوقی ناعادلانه موضوع فنی هسته‌ای ایران به شورای امنیت سازمان ملل در سال ۲۰۰۶ تصویب نمود. نکته قابل توجه اینست که پروتکل الحاقی یک ابزار حقوقی لازم الاجرا نیست و کد اصلاحی ۱/۳ صرفاٌ توصیه شورای حکام بود و جزیی از مفاد حقوقی موافقتنامه جامع پادمانها (CSA) محسوب نمی‌شود.

پرسش ۱۸: آیا تمامی مواد هسته ای اعلام شده در ایران، اندازه‌گیری شده و تحت نظارت کامل پادمان‌هاست و همچنان صلح‌آمیز باقی مانده است؟

پاسخ ۱۸: بله. لطفاً به گزارش سالیانه اجرای پادمان‌ها (SIR) مراجعه نمایید.

پرسش ۱۹: آیا ایران خود امکان بازرسی سرزده و اعلام نشده را فراهم نموده است؟

پاسخ ۱۹: بله. بیش از ۱۰۰ مورد بازرسی فوری که حتی گاهی یادداشت آن دو ساعت قبل از آن دریافت شده بود با موفقیت انجام شده است.

پرسش ۲۰: چرا ایران قطعنامه‌های شورای حکام و شورای امنیت سازمان ملل را غیر قانونی می‌خواند؟

پاسخ ۲۰:
۱ـ طبق ماده ۱۲c اساسنامه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اگر بازرسان «عدم پایبندی» را تشخیص دهند باید به مدیر کل گزارش دهند سپس مدیر کل باید به شورا حکام گزارش کند. پس از آن نیز شورا به اعضا و شورای امنیت سازمان ملل متحد گزارش خواهد کرد. در مورد ایران هیچیک از این رویه‌ها انجام نشده است. برخی اعضای شورا پس از گذشت ۳ سال از ۲۰۰۳ که مسأله در شورای حکام مطرح گردید ادعا کردند که قبل از سال ۲۰۰۳ «عدم پایبندی» وجود داشته است. در هر حال مدیر کل از عبارت حقوقی «عدم پایبندی» استفاده نکرد بلکه از واژه «عدم اجرا» (failure) استفاده کرد که در مورد سایر کشورهایی که موافتنامه جامع پادمان را اجرا می‌کنند نیز بکار رفته است. مطابق این موافقتنامه پس از اقدامات اصلاحی مسئله مختومه اعلام خواهد شد. مدیر کل سابق همه اقدامات اصلاحی ایران را به وضوح گزارش کرد.

۲ـ ماده ۱۲c که قطعنامه‌های شورای حکام به آن اشاره دارند درباره «کشورهای عضو پذیرنده» ای صحبت می‌کند که از مواد هسته ای دریافت شده از آژانس سوء‌استفاده کرده‌اند. ایران هرگز مواد هسته‌ای که در بندهای مربوطه اساسنامه به آن‌ها اشاره شده دریافت نکرده است.

۳ـ طبق اساسنامه و موافقتنامه جامع پادمان اگر آژانس دریابد که مواد هسته ای به سمت اهداف نظامی منحرف گشته‌اند شورای امنیت سازمان ملل متحد را از آن مطلع خواهد ساخت. همه گزارش‌های مدیرکل‌های قبلی و فعلی اعلام کرده‌اند هیچ مدرکی برای انحراف از موادهسته ای وجود ندارد.

۴ـ طبق موافقتنامه جامع پادمان‌ها اگر ۱ کشور عضو از ورود بازرسان به کشور جلوگیری نماید و آژانس نتواند فعالیت‌های راستی آزمایی خود را اجرا نماید، شورای امنیت سازمان ملل را از آن مطلع خواهد ساخت. همه گزارشهای مدیر کل از سال ۲۰۰۳ به وضوح اعلام کرده‌اند که آژانس قادر است راستی آزمایی خود را در ایران ادامه دهد.

۵ـ قطعنامه های ۳ کشور اتحادیه اروپا علیه ایران از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۶ تعلیق غنی سازی از سوی ایران را به عنوان عملی که از لحاظ حقوقی غیر‌لازم الاجرا، داوطلبانه و اقدامی اعتماد ساز بود به رسمیت شناخته‌اند. بنابراین قطعنامه‌های شورای حکام برای تحویل مسأله هسته ای ایران به شورای امنیت سازمان ملل پس از اینکه ایران تصمیم گرفت فعالیت‌های UCF خود را داوطلبانه به حالت تعلیق درآورد ۱۰۰ در صد با قطعنامه‌های قبلی خود در تناقض است.

قابل ذکر است که وقتی ۳ کشور اتحادیه اروپا در سال ۲۰۰۶ با انگیزه‌های سیاسی و برای اینکه شورای امنیت سازمان ملل را درگیر موضوعی فنی کنند که به آژانس تعلق دارد قطعنامه‌ها را علیه ایران در شورای حکام پیشنهاد دادند، فعالیتهای غنی‌سازی در نطنز هنوز در حالت تعلیق داوطلبانه قرار داشت.

آخرین پرسش از ملت‌های صلح‌دوست:

براساس واقعیت‌های فوق آیا ما باید به آژانس که تنها سازمان بین‌المللی فنی موظف به ارتقای استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای در سراسر جهان برای صلح و سعادت است، بیش از این اجازه بدهیم که بدست تعدادی از کشورهایی که هدف‌شان تبدیل آژانس به یک نهاد نگهبان سازمان ملل (UN-Watchdog) به عنوان یکی از ارکان فرعی شورای امنیت سازمان ملل متحد می‌باشد به صورت ابزار دست آن‌ها بکار رود و کشورهای در حال توسعه را از «حق مسلم» خود برای استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای به نحوی که در اساسنامه آژانس درج شده است محروم نمایند؟ '

نوشته شده در پنج شنبه 18 آبان 1390برچسب:,ساعت توسط حسام الدین کوشکی| |

نام سردار حاج قاسم سلیمانی عجین است با عظمت و بزرگی. حاج قاسم سلیمانی یعنی تکرار مالک اشتر. حاج قاسم سلیمانی یعنی سید حسن نصرالله ایران. حاج قاسم سلیمانی یعنی عماد مغنیه ی مکرر.

 
 

این روزها تلاش عاجزانه ی همه ی دار و ندار رسانه ای غرب در برابر عظمت سردار عاشواریی مان، حاج قاسم سلیمانی، چقدر تماشایی است!

دست و پا زدن همه ی کفر در برابر سردار ۵۵ ساله ی ما، چقدر به سینه ام احساس غرور هدیه می کند؛ غرور مقدس! چقدر این روزها حاج قاسم را بیشتر دوست دارم! 
نام سردار حاج قاسم سلیمانی عجین است با عظمت و بزرگی. حاج قاسم سلیمانی یعنی تکرار مالک اشتر. شجاعت، غیرت، مردانگی، خلوص، همه واژه گانی هستد که برای کسب آبرو دست به دامان قامت رعنایش شده اند. 
حاج قاسم سلیمانی یعنی خلاصه ی هشت سال دفاع مقدس؛ یعنی فرمانده، یعنی فرمانده هان شهید، یعنی متوسلیان، همت، باکری، خرازی، زین الدین، چمران، کاوه، کاظمی... حاج قاسم سلیمانی یعنی سید حسن نصرالله ایران. حاج قاسم سلیمانی یعنی عماد مغنیه ی مکرر. 
حاج قاسم سلیمانی از آن کلماتی است که تکرارش مخل در فصاحت کلام نیست که هیچ، تکرار یادش بسان تکرار الله اکبر تسبیحات حضرت زهراست بعد از فریضه ی جهاد که ثواب هزار نماز مستحبی دارد. یاد حاج قاسم سلیمانی عبادت مقبول من است، عبادت مقبول دلنشین من! ذکر حاج قاسم سلیمانی در نیمه ی امشب مرا در حالی پرواز می دهد تا بلندای قله ی غرور که ژنرال های آمریکایی مثل سگ از ترس مالک اشتر انقلاب به خود می لرزند و خواب راحت ندارند و در پس شبکه های رسانه ای خود برای شیر بیشه ی خاورمیانه پارس می کنند. 
شنیدم یکی شان گفته: اگر قاسم سلیمانی را ببینم خیلی راحت از او می پرسم از جان ما چی می خواهی؟! باید به این دجاله ی حقیر گفت تو اگر سردار دلیر ما را ببینی و بخت یارت شود و از ترس قالب تهی نکنی! برق نگاه سردار اجازه نخواهد داد دهان کثیفت را باز کنی! تا چه رسد سوال کنی! تا چه رسد خیلی راحت سوال کنی!
سردار عزیز من!  باشد که تو باشی و ما هم تا در لشکر امام منتقم کرب و بلا در رکاب تو، اربابان کاخ سفید را به خاک سیاه بنشانیم، إن شالله.

نوشته شده در یک شنبه 15 آبان 1390برچسب:,ساعت توسط حسام الدین کوشکی| |

امروز تو راه خرم آباد با یکی هم کلام شدم ، جوونی بود تقریبا 28 ساله لیسانس و متاهل ولی بیکار.

از درداش برام گفت خیلی دلم سوخت ، دلم آتش گرفت ، حالا دوست دارم حرفاشو برا شما هم بگم تا نظر شما رو بدونم.

می گفت: من جوون 28 ساله ای هستم که بیکار و متاهل هر روز به دنبال استخدامی هستم بهش گفتم دنبال کار آزاد بگرد مغازه ای ، حرفه ای می گفت کار آزاد پول می خواد من ندارم گفتم: وام بگیر گفت: وام به من نمی دن یه وام ازدواج با هزار بدبختی گرفتم اونم خرج زندگی و اساسیه منزلم کردم بعد از اونم بیکار می گردم گفتم برو ارگانای دولتی رو بگرد گفت: ارگانای دولتی باید پارتی داشته باشی که استخدامت کنن گفتم : الان خرم آباد اومدی چکار گفت: تو یه رستوران کار می کنم شبا هم بر می گردم کوهدشت. گفتم: چقدر حقوقته گفت: دویست و پنجاه تومن گفتم: هیچ تلاشی برا استخدام نکردی گفت: چند تا اداره رفتم واسه استخدام حتی یکیشون تا مرحله گزینش رفتم ولی گفتن سن تو از استخدامی گذشته ولی چند روز بعد فهمیدم که یه نفر که پنج سال از من بزرگتره و مدرکش کاردانیه استخدام کردن.

باور می کنید خیلی حالم گرفته شد . گفتم: وضع مالی خانواده تون چجوره گفت : متوسط ولی پدرم چند تا بچه دیگه داره کاشکی بتونه خرج اونا رو دربیاره.

داشتم آتیش می گرفتم خدایا چرا تو این شهر ما زندگی ایجوریه؟ مگه این شهر زیر نظر حکومت اسلامی ایران نیست؟ خدایا مگه وعده بهشت و جهنم تو رو فراموش کردن؟ وعده حساب و عذاب تو رو فراموش کردن؟ خدایا قیامت تو رو فراموش کردن؟ چرا هر کی بندی به نام پ داره همه کاراش راه می افته ولی جوانای پاکی که شامل این بند نمی شن باید ... .

چرا راه امام و شهدا رو فراموش کردیم یا خودمونو به اون راه زدیم. امام ما فرمود: شما طبقه جوان برومند زاغه نشین، بر آن اشخاص کاخ نشین شرافت داريد، و شما هستید که اسلام را حفظ کردید. حالا چی شده کوخ نشینان فراموش شدن و کاخ نشینان به فکر این شهر و اسلام افتادن. مگه شهدای ما با بند پ جبهه رفتن و به شهادت رسیدن که حالا جوانای ما باید با بند پ استخدام بشن.

مگه رهبر عزیز و مراد ما همیشه تو فرمایشاتشون از فساد اداری و مالی حرف نمی زنه؟

بعد ما ادعای ولایت مداری داریم ؟ نه به خدا ما از مردم کوفه بدتریم ما سید و مولا و نائب امامان رو تنها گذاشتیم.

چرا وضع ما اینه؟ چند شب پیش تو شبکه سوم برنامه دیروز امروز فردا یه دانشجوی فعال به نام شهبازی آورده بودن تا حدودی از حرفاش خوشم اومد از رک بودنش خوشم اومد ما یه روز از قبل مناسبتها به فکرشون می افتیم و یه روز بعدش هم تشکر از مردم و فراموش تا سال بعد. چرا در مورد مسائل کشور رک و پوست کنده حرف نمی زنیم؟ حالا کدوم وقت توی این شهر نشستیم و رک و پوست کنده و بدون هیچ حب و بغضی مشکلات این شهر رو گفتیم؟

من که یاد ندارم.

نمی دونم .

تنها فکر و حرف من اینه که باید دوباره روحیه بسیج و بسیجی بودن واقعی (لباس چریکی پوشیدن و اسلحه و چماق به دست گرفتن بسیج و بسیجی نیست) و میدون دادن به زاغه نشینان با سواد و شایسته سالاری به این شهر بگردد تا رنگ و بوی شهر بودن را در این حوالی ببینیم.

ان شاالله

نوشته شده در شنبه 14 آبان 1390برچسب:,ساعت توسط حسام الدین کوشکی| |

حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي در پيامي بمناسبت کنگره عظيم حج، قيام و انقلاب در برخي کشورهاي اسلامي را از مهمترين مسائل جهان اسلام و حقايق نهفته در آن را، آيات بينات الهي برشمردند و با اشاره به وظيفه بس خطير نسل بيدار جوان و روشنفکران و عالمان ديني در اين مقطع سرنوشت ساز، تاکيد کردند: امت اسلامي بويژه ملتهاي بپا خاسته ، براي ادامه مسير نيازمند دو عنصر "تداوم ايستادگي" و "هوشياري در برابر حيله هاي قدرتهاي بين المللي" هستند و نجات کشورهاي اسلامي از خطرهاي پيش رو جز با همدلي و اتحاد و تشکيل قطب قدرتمند جها ن اسلام ، امکان پذير نيست.
متن پیام در ادامه مطلب


ادامه مطلب
نوشته شده در شنبه 14 آبان 1390برچسب:,ساعت توسط حسام الدین کوشکی| |

مردم انقلابي و ولايتمدار شهرستان كوهدشت با حضور گسترده و حماسي خود در مراسم راهپيمايي 13 آبان ،خشم و انزجار خود را از استكبار جهاني به نمايش گذاشتند.

 

روز جمعه مردم ولايت مدار و انقلابي شهرستان كوهدشت اعم از مسئو لان،دانشجويان،دانش آموزان و اقشار مختلف مردم با حضور گسترده خود در راهپيمايي سيزدهم آبانماه ،همصدا و همقدم و در صفوفي منسجم بار ديگر با آرمانهاي بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران و رهبري معضم انقلاب تجديد پيمان كرده و از استكبار جهاني به سر كردگي آمريكا برائت جستند.

راهپيمايان در طول مسير راهپيمايي ضمن به آتش كشيدن پرچم آمريكا،با دادن شعارهاي مرگ بر آمريكا و مرگ بر اسراييل خشم و انزجار خود را عليه دشمنان انقلاب و اسلام فرياد زدند

نوشته شده در شنبه 13 آبان 1390برچسب:,ساعت توسط حسام الدین کوشکی| |

روز سيزده آبان، روز شگفتي است! روزي كه حوادث بزرگ و سرنوشت ساز اين ملت را در پيشاني خود حك كرده است. و چه عجيب كه ردپايي ثابت در تمام اين حوادث به چشم مي خورد.

ردپاي استكبار جهاني در تبعيد امام در سال 42 ، در كشتار دانش آموزان و دانشجويان در سال 57 و در نهايت مهر بطلاني كه دانشجويان خط امام با تسخير سفارت آمريكا بر دخالت و دست اندازي هاي استكبار جهاني در ميهن اسلامي مان زدند.

دانش آموزاني كه هنگام تبعيد امام در سال 42 خردسالاني بيش نبودند 15 سال بعد غيور مرداني در اين خاك شدند كه بر ظلم و بيداد شوريدند. آنان درس را نه در پشت نيمكت هاي چوبي كلاس و بر تخته سياه آن كه بر صفحه سپيد پيشاني مردمان زجركشيده در كوچه و بازار آموختند. آنان خود را مجزا از جريان انقلاب نمي دانستند آن روزها همه از پير و جوان، زن ومرد و كودك در اعتصاب و راهپيمايي شركت مي كردند. در آن روزها حتي گفتگوهاي كودكان خردسال نه بر سر بازي ها و بازيچه ها كه از ظلم شاه و راهپيمايي ها بود. دانش آموزان چنان سهمي در اين جريان داشتند كه اگر صفحه ايي از اوراق خونين انقلاب به نام آنان رقم نمي خورد، بر زحمات ، رشادت ها و تلاش هاي آنان جفا شده بود، آن روزها دانش آموزان، اعلاميه هاي امام را رونويسي و پخش مي كردند ، شبها خطر حكومت نظامي را ناديده مي گرفتند و با خط هاي ابتدايي و ناپخته خود ديوارهاي شهر را به شعارهاي انقلابي مزين ميكردند.

چگونه نوجواني كه در ابتداي زندگي است، به بلوغ فكري و عقيدتي مي رسد و خود را در جريان انقلابي وارد مي كند كه لازمه آن شناخت است؟ اينها را بايد در فضاي فكري آن عصر و به ويژه در كلام امام جست كه اعتراضات فروخفته در درون ملت را كه عمري به درازاي تاريخ داشت با ايمان و اعتقاد مردم گره زد و از ميان آن پرشورترين انقلاب قرن را ساماندهي نمود. در آن روزها شعاري برگرفته از امام شهيدان و آزادگان امام حسين (ع ) ورد زبان همگان بود و متفكران بزرگي چون شريعتي و مطهري هم از اين پيام به خوبي بهره مي جستند: ان الحياه عقيدةٌ و جهاد.

و امام نيز در تبيين اين شعار فرموده است" زندگي يعني آرمان و مبارزه در راه آن. ان الحياه عقيدة و جهاد. مطلبي كه از نظر شيوه تفكر اسلامي هيچ جاي ترديد در آن نيست، اين است كه مرگ از اين زندگي ذلت بار بهتر است.( صحيفه نور ، ج 13، صص 18-217)

امام خود در رأس مبارزه قرار مي گيرد نه اينكه خود گوشه نشيني اختيار كرده مردم را به مبارزه فراخواند. امام گام اول مبارزه را بر مي دارد و بر آمريكا، اسرائيل و رژيم پهلوي كه دست نشانده اولي و حامي دومي است فرياد مي زند و خود رنج تبعيد را شجاعانه تحمل مي كند. " من ا ز آن آدمها نيستم كه يك حكمي اگر كردم بنشينم چرت بزنم كه اين حكم خودش برود ،من راه مي افتم دنبالش. اگر خداي نخواسته يك وقتي ديدم كه مصلحت اسلام اقتضا مي كند كه يك حرفي بزنم ، مي زنم ودنبالش راه مي افتم واز هيچ چيزنمي ترسم بحمدالله تعالي." (صحيفه نور) نوجواني كه امام مرجع تقليد او و خانواده اوست، قدم در راه وي مي نهد كلام امام را كه برگرفته از كلام الله است به گوش جان مي شنود: قل انما اعظكم بواحده ان تقوموا لله مثني و فرادي(قرآن كريم ، سبا/41)

امام همانند ديگر رهبران سياسي نمي گويد: برويد حزب تشكيل دهيد، طرفدار جمع كنيد بعد قيام كنيد؛ امام نهيب مي زند اگر مسلمانيد بر شما واجب است كه تك تك يا دو به دو با ظلم مبارزه كنيد.

اين اساس انديشه امام در مبارزه عليه ظلم ستم شاهي است و مي بينيم چون ازجان برخاسته بر دل مرد مي نشيند و آنان را از كوچك و بزرگ وارد عرصه مي كند. امام ترس از مبارزه را در ميان مردم انقلابي اينچنين از بين مي برد:" خون شما به پاي نهال دينتان فرو مي رود و همراه دينتان بالا مي آييد كه : و لا تحسبن الذين قتلوا في سيبل الله امواتا بل احياءٌ عند ربهم يرزقون... "ثار" شما كه خونبهاي دين خداست هرگز از بين نمي رود، زيرا خود به همراه خونبها زنده مي شود و خونبهاي شما "لقاءالله" است و دين خدا زنده مي شود و بركت آن مي ماند(بنيان مرصوص، صص 3 و 31)

در سايه اين تعاليم است كه نوجوان روزهاي انقلاب، دانش آموز روزهاي پرشور مبارزه و حماسه، از راهپيمايي ها، مبارزات و شعارها بيش از درس هاي مدرسه، تعليم يافته و براي فراگيري بيشتر در روز 13آبان 57 مدارس را به تعطيلي مي كشاند و راهي دانشگاه تهران مي شود.

در آن روز دانش آموز مسلمان ايراني در خون خود وضو گرفت و به امام خود اقتدا كرد و در قيام نماز تنها خدا را بزرگ و لايق بزرگي خواند و نمازش را، رودرروي معبود و در بهشت او سلام داد.
نوشته شده در پنج شنبه 12 آبان 1390برچسب:,ساعت توسط حسام الدین کوشکی| |

با صدور پیامی؛


رهبر معظم انقلاب درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین عمید زنجانی را تسلیت گفتند
سپاه نیوز: رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین عمید زنجانی را تسلیت گفتند.
به گزارش سپاه نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسنی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین عمید زنجانی را تسلیت گفتند. متن پیام به این شرح است:
بسمه‌تعالی
با تأسف خبر درگذشت عالم فرزانه جناب حجت‌الاسلام ‌والمسلمین آقای حاج شیخ عباسعلی عمید زنجانی رحمة‌الله ‌علیه را دریافت کردم. ایشان از دانشوران موفق و پرتلاشی بودند که تألیفات و افاضات با ارزش و عالمانه‌ای از خود باقی گذاشته و منشأ خدمات فکری در دانشگاه و در میان نخبگان و عموم مردم بوده‌اند.
اینجانب درگذشت این روحانی بزرگوار را به همسر محترمه و فرزندان گرامی و دیگر بازماندگان و بیت مرحوم آیت الله مرعشی نجفی رضوان‌ الله ‌علیه و به شاگردان و ارادتمندان ایشان تسلیت می‌گویم و رحمت و مغفرت الهی را برای آن مرحوم مسألت میکنم.
سید علی خامنه‌ای

نوشته شده در دو شنبه 9 آبان 1390برچسب:,ساعت توسط حسام الدین کوشکی| |

به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی ، مراسم یادواره شهدای دانش آموزی در شهرستان کوهدشت به همت بسیج دانش آموزی و اداره آموزش و پرورش و با حضور سرهنگ بهاروند فرماندهی بسیج سپاه ناحیه کوهدشت ، صید احمد طاهری مدیر اداره آموزش و پرورش، کرمرضا خدادادی معاونت پشتیبانی و توسعه،بهروز آزادبخت معاونت پرورشی و سایر مسئولین محلی در سالن آمفی تئاتر کانون نور برگزار شد
 

 

در این مراسم ابتدا کرمرضا خدادادی ضمن خیر مقدم به حاضرین گفت:بسیج تفکری است آگاهانه و برگرفته از فقه پویای جعفری(ع) که با سازوکار آگاهانه و اقدام شجاعانه و با ایمان و بینش عمیق و استوار خود در مبارزه ی همه جانبه با دشمن پیش قدم و باعث تحول عظیم و پیشرفت در جامعه می باشند.

سپس حجت الاسلام والمسلمین موسوی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه گفت: شهدای دانش آموز برای محافظت از ولایت به حضرت قاسم بن الحسن(ع) اقتدا نمودند و بسیجی ها کسانی هستند که قلب امام (ره) با یاد آنها آرام می گیرد.

در ادامه مراسم سرهنگ بهاروند نیز ضمن تشکر از حاضرین و برگزار کنندگان جلسه گفت: دانش آموزان با دست خالی در مقابل دشمن سرتا پا مسلح ایستادند و هم اکنون نیز به پیروی از شهدای دانش آموز باید دانش آموزان  در صحنه ی جنگ فرهنگی و تهاجم فرهنگی پیروز شوندو باید وصیت نامه شهدا جزء درسهای دانش آموزان باشد که بتوانند در مقابل ترفندهای دشمنان قسم خورده مقاومت و ایستادگی نمایند


نوشته شده در دو شنبه 8 آبان 1390برچسب:,ساعت توسط حسام الدین کوشکی| |

اظهارات سخیف و خنده‌دار وزیر امور خارجه آمریکا نمایش قابل تقدیری از یک دشمن احمق بود و جا دارد مردم ایران خدای مهربان را به خاطر ارزانی داشتن این دشمن نادان شاکر باشند.

حسين شريعتمداري/ منبع: کیهان


ادامه مطلب
نوشته شده در شنبه 7 آبان 1390برچسب:,ساعت توسط حسام الدین کوشکی| |

"سیا" برای شکستن فیلترینگ در ایران اقدام به طراحی "سایفون" کرد.

به گزارش مشرق و به نقل از آفاق، در پی ایجاد برخی محدودیت های جدید جهت فیلترینگ از سوی زیر ساخت و بسته شدن پورت های Vpn، "رادیو فردا" ارگان وابسته به سازمان "سیا" اقدام به انتشار فیلتر شکن جدید کرد.



برپایه این خبر رادیو فردا از این فیلتر شکن با عنوان فناوری "سایفون" یاد کرده و به طور گسترده ای اقدام به تبلیغ این فیلتر شکن کرده است.



به گراش آفاق این ارگان وابسته به سازمان" سیا" در تبلیغ این فیلترشکن تاکید کرده است با یک بار ثبت نام در «سایفون» دیگر نیازی به فیلتر شکن ندارید.



این گزارش حاکیست این فیلتر شکن فقط برای استفاده کاربران ایرانی طراحی شده و در توضیحات مربوط به "سایفون" آمده است "با استفاده از فناوری سایفون، فیلترشکن شخصی خودتان را داشته باشید. این فناوری به شما اجازه می دهد تا به وب سایت رادیو فردا و دیگر سایت هایی که در ایران فیلتر شده اند دسترسی پیدا کنید."

نوشته شده در شنبه 7 آبان 1390برچسب:,ساعت توسط حسام الدین کوشکی| |

معاون اجتماعی پلیس سایبر با اشاره به اشراف کامل بر شبکه‌های اجتماعی از فعالیت افرادی که با ایجاد هویتی کاذب و با استفاده از تصاویر مستهجن در این شبکه‌ها از دیگران اخاذی می‌کنند، هشدار داد.

معاون اجتماعی پلیس سایبر با بیان اینکه فضای مجازی باید مورد تحلیل قرار گیرد، گفت: «پلیس فتا اشراف کاملی به شبکه‌های اجتماعی و به خصوص شبکه فیس بوک دارد.»



سرهنگ "سیدمحسن میربهرسی"، در حاشیه‌ هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات افزود: «پلیس با تمام امکانات و مقدوراتش به مطالعه‌ عمیق در زمینه شبکه اجتماعی فیس‌بوک پرداخته است و کارگروه‌هایی در این زمینه مشغول به فعالیت شده‌اند که مبحث‌های فرهنگی و اجتماعی این شبکه را مورد رصد قرار دهند.»



معاون اجتماعی پلیس فتا در پاسخ به این سوال که برخورد پلیس با شبکه‌های فساد تشکیل شده در فیس‌بوک چگونه است؟ پاسخ داد: «پلیس فتا عمده‌ رویکرد فعالیتش موضوعات اجتماعی است. متاسفانه چند صباحی است افرادی با فریب کاری و با ایجاد هویتی کاذب و با استفاده از تصاویری مستهجن اقدام به اخاذی از دیگران کردند که متاسفانه برخی از جوانان به دلیل عدم آشنایی با این تهدیدات به سمت این افراد گرایش پیدا کرده و مورد اخاذی قرار می‌گیرند.»



وی عنوان کرد: «در کنار این افراد فریب خورده، کارگروه‌هایی وجود دارند که به صورت سازماندهی شده اقدام به انجام رفتارهای مجرمانه و ایجاد مراکز فساد کرده‌اند. با تحقیقات صورت گرفته پلیس با تعداد زیادی از این گروه‌ها برخورد شد و پرونده‌ها به نتیجه مناسب رسید.»



نوشته شده در شنبه 7 آبان 1390برچسب:,ساعت توسط حسام الدین کوشکی| |

اگر عسل از خصوصیت های خاص استانداردهای کیفی قانونی خود تجاوز نماید، اکثراً تقلب های ساده را می توان در آن مشاهده نمود. برای مثال مقدار ساکارز بالای 8 درصد نشان دهنده اضافه نمودن شکر ساده یا شکر چغندر قند یا شهد ذرت با اسید هیدرولیز شده به آن است که مقدار HMF بالا می رود. البته نسبت های فروکتوز به گلوکز در این مورد شبیه به عسل باقی می ماند (200 > HMF). معمولاً این تقلب به دو صورت انجام می گیرد:

الف) تغذیه زنبور عسل با شکر
به هنگام فصل شهد گل ها و زمانی که جریان شهد از بیرون کندو جریان دارد، بعضی افراد جهت سود جویی بیشتر یا عدم مدیریت کافی زنبورستان (عدم شناخت علمی) اقدام به تغذیه کندو با شربت شکر می کنند که این عمل تقلب در عسل محسوب می شود. با انجام آزمایشات متعدد که یکی از آنها اندازه گیری ساکارز (قند شکر) در عسل است، می توان به این موضوع پی برد. میزان ساکارز در عسل طبیعی در ایران نباید بیشتر از 5 % باشد، ضمناً تغذیه معمولاً در فصل پس از برداشت عسل در پاییز جهت ذخیره غذایی زنبوران در زمستان امر عادی محسوب می شود و این تغذیه گاهی نیز در ابتدای فصل بهار جهت کمک به رشد کلنی نیز انجام می شود، که در هر دو شربت شکر فوق توسط زنبور مصرف می شود و وارد عسل برداشت شده نمی شود.

ب) تهیه عسل بدون دخالت زنبور عسل
بعضی افراد نیز بدون دخالت زنبور، با شکر و آب و اسانس خود به صورت پنهانی اقدام به ساخت عسل می نمایند و اقدام به عرضه آن با ادعای طبیعی بودن محصول می کنند، این ماده را علاوه بر تشخیص آزمایشگاه تا حدی می توان از عسل مرغوب زنبورداران تشخیص داد. عسل دست ساز با گذاشتن در دهان مانند آب نبات سفت باقی می ماند و دیر حل و جذب می شود ولی عسل طبیعی سریعاً آب را به خود جذب می نماید. عرضه این ماده علاوه بر ضایع کردن حرفه زنبورداری باعث به خطر افتادن سلامت مصرف کنندگان می شود.

به گفته یکی از متخصصان مصرف کننده ایرانی به ویژه تهرانی عسل خوب، خالص و طبیعی را عسلی می دانند که رنگ آن کهربایی تیره یا همانند عقیق باشد، سفت بوده و اصطلاحاً کش بیاید، اگر 24 ساعت در یخچال بماند (شکرک نزند)، اگر قاشقی از آن برداشته شود قطراتی که از آن سرازیر می شود، به صورت باریکه ای ممتد باشد و قطع نشود، عده ای هم تکنیک های خاصی بکار می برند که پایه و اساس آن معلوم نیست، مانند کبریت گرفتن کنار عسل، ریختن چند قطره روی روزنامه و ... هیچ کدام از این عقاید، ارتباطی با عسل از نظر طبیعی یا تقلبی بودن و شکرک زدن آن نداشته و ندارد و از نظر عسل شناسان و علم تغذیه به طور کلی مردود است. لازم به ذکر است که تشخیص عسل طبیعی و تقلبی به کمک انگشت، قاشق و مزه و.... غیر ممکن بوده و فقط به عهده آزمایشگاه می باشد.

 


:: روش تشخیص عسل طبیعی از عسل تقلبی
1- عسلی که توسط زنبور عسل تولید شده باشد از هنگامی که در دهان قرار می گیرد توسط مخاط دهان و رگ های زیر زبانی جذب می شود و این مسئله به خوبی قابل درک است. برعکس عسل هایی که دست ساز هستند مانند آب نبات روی زبان مانده و خیلی دیرتر شروع به حل شدن می نمایند. توجه کنید که با این روش نمی توان عسلی را که از طریق تغذیه زنبور عسل با شکر تولید شده را تشخیص داد.

2- هر چقدر هم که رنگ عسل طبیعی روشن باشد، نمی توان از پشت شیشه آن چیزی را مشاهده نمود. به دلیل کلوئیدی بودن عسل طبیعی، نور به طور مستقیم از آن عبور نکرده و تصاویری که از پشت شیشه دیده می شود بسیار ناواضح و نامشخص است، در صورتی که عسل تقلبی که از باتکا (گلوکز تجاری) تهیه شده مانند شیشه رنگی عمل کرده و به راحتی می توان اشیا را از پشت آن دید.

3- عسل هایی که با گلوکز تجاری تولید شده اند (تقلبی)، هیچ گاه شکرک نزده و همانطور شفاف باقی می مانند. البته پس از مدتی مانند نبات رنگی به صورت یک پارچه سفت شده و حتی با چاقو هم نمی توان آن ها را از ظرف خارج ساخت. با این تفاصیل تنها می توان عسل های دست ساز را از عسل زنبور تفکیک کرد. اما برای شناخت عسل تغذیه ای هیچ راهی به جز آزمایشگاه وجود ندارد.

4- روشهای ساده موجود برای جستجوی تقلبی بودن عسل بدون ابزار آزمایشگاهی براساس مزه، چسبندگی یا خاصیت حلالیت در آب سرد می باشد. اگر قطره ای از عسل طبیعی در آب سرد ریخته شود، حالت چسبندگی خود را حفظ نموده و به سرعت حل نمی گردد، این حالت بیشتر در عسل خالص روی می دهد. این موضوع به وضوح در مقابل نور در زمینه ای تیره قابل رویت است. اگر لبه های قطره یا رشته جریان باریک عسل در زمان ریزش از هم بپاشد، احتمالا عسل تقلبی یا حاوی مقدار زیادی آب است. در هر حال بایستی از دیگر عسل ها جدا نگهداری شود تا آزمایشهای دقیق تری در روی آن صورت گیرد.

نوشته شده در شنبه 6 آبان 1390برچسب:,ساعت توسط حسام الدین کوشکی| |

انتقاد امام خامنه اي از عدم اهتمام لازم به كرسي هاي آزاد انديشي

 

امام خامنه اي فرمودند: با وجود فشارهاي همه جانبه بيگانگان، صدها شخصيت و نخبه برجسته نظير شهيد شهرياري در رشته هاي مختلف، به تلاش فداكارانه و كارهاي برجسته و ماندگار مشغولند.


ادامه مطلب
نوشته شده در سه شنبه 3 آبان 1390برچسب:,ساعت توسط حسام الدین کوشکی| |





نوشته شده در دو شنبه 2 آبان 1390برچسب:,ساعت توسط حسام الدین کوشکی| |

 

محمدرضا شجریان خواننده حامی فتنه در حرکتی جدید در تحریریه شبکه‌ بی‌بی‌سی فارسی حاضر شد و با تحریریه این شبکه عکس یادگاری گرفت.

 
به گزارش فارس،‌ محمدرضا شجریان خواننده حامی فتنه که در گذشته نیز با حضور در شبکه‌های فارسی‌زبان ضدانقلاب بی‌بی‌سی فارسی و voa آمریکا اشتراکات خود را با این جریانات به نمایش گذاشته بود در حرکتی جدید در تحریریه شبکه‌ بی‌بی‌سی فارسی حاضر شد و با تحریریه این شبکه عکس یادگاری گرفت.
 
وی عصر دیروز بدون آن که دلیل حرکتش مشخص باشد در بی‌بی‌سی فارسی حضور پیدا کرد و با کارکنان این شبکه ضدایرانی به خوش و بش پرداخت که برخی کارکنان این شبکه عکس‌های این دیدار را بر روی شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند.
 
پناه‌ فرهادبهمن از گزارشگران این شبکه در عکسی که در صفحه فیس‌بوک خود منتشر کرده درباره این حضور چنین نوشته است: امروز همه بچه‌های بی‌بی‌سی با شجریان عزیز عکس یادگاری گرفتند و او چه متواضع...
 و در ادامه شجریان به دیگر شبکه های ضد انقلابی سری زده و با مجریان زن آنها به صورت کاملا صمیمانه عکسهای یادگاری گرفت.
نوشته شده در دو شنبه 2 آبان 1390برچسب:,ساعت توسط حسام الدین کوشکی| |

مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
Design By : Night Melody